Obchodní podmínky Kocanda Kravsko
Obchodní podmínkyVšeobecnéubytovací podmínky1. Obecná ustanovení,uzavření smlouvy o ubytování 3.1. Tyto ubytovací podmínky upravují práva apovinnosti ubytovatele a hosta (ubytovaného) v souvislosti s ubytováním vubytovací zařízení ubytovatele. 4.2. Ubytovatelem je obchodní společnost ITVV,s.r.o., se sídlem Chvalovice 200, 669 02 Chvalovice, DIČ CZ44012951 5.3.Ubytovatel poskytuje ubytování přechodně na ujednanou dobu v KocandaKravsko, který se nachází na adrese Kravsko 45, 67151. 6.4. Host se zavazujeuhradit ubytovateli cenu za ubytování, která je mu předem sdělena, jakož i cenyza služby spojené s ubytováním dle platného ceníku ubytovatele. 7.5. Meziubytovatelem a hostem je uzavřena smlouva o ubytování. Smlouva o ubytování jeuzavřena2. a) v případě onlineobjednávky prostřednictvím webových stránek ubytovatele či online platformy, naníž je ubytování ubytovatelem nabízeno, okamžikem doručení potvrzení termínuubytování na emailovou adresu hosta3. b) v případě jinýchzpůsobů objednávky vystavením potvrzení o ubytování ze strany ubytovatele nebozaplacením ceny za ubytování příp. její části (zálohy) ze strany hosta. 10.6.Uzavřením smlouvy o ubytování jsou ubytovatel a host touto smlouvou vázáni ajejich práva a povinnosti se řídí těmito ubytovacími podmínkami.4. Typy a cena ubytování12.1. Ubytovatel poskytuje ubytování v těchto typech ubytovacích zařízení: Kocanda– Apartmán 100 – zahrnuje apartmán číslo 100 – Apartmán Ludwig – apartmán č. 105– Apartmán Kovárna – apartmán č. 109 – Rodinný Apartmán – apartmány č. 103, 104, 111, 115, 116, 119, 120 – StandardníDvojlůžkový pokoj – pokoje č. 106, 107, 108, 113, 114 – Standartní trojlůžkovýpokoj – pokoje č. 101, 102, 110, 112, 117 – Standartní čtyřlůžkový pokoj –pokoj č. 118 – Sádrovna – Apartmán Loft – apartmán č. 219 – Apartmán 210 –apartmán č. 210 – Standardní Dvojlůžkový pokoj – pokoje č. 200, 201, 202, 203,204, 206, 207, 211, 213, 215, 217 – Standartní trojlůžkový pokoj – pokoje č.205, 212, 214, 216. Cena ubytování je stanovena aktuálně platným ceníkemUbytovatele. Dětské ceny • dítě do 3 let – zdarma (bez nároku na lůžko) • dítědo 12 let sleva 10% • dětská postýlka včetně lůžkovin 200,-Kč/noc • zdarmazapůjčení dětská jídelní židle, přebalovací pult, dětská toaleta a dětskéstupátko. Příležitostné lůžko – přistýlka/osoba • dospělý: cena na základěaktuálního ceníku v booking engine • dítě: cena na základě aktuálního ceníku vbooking engine • rozkládací sedací souprava s dvoumístným lůžkem s rozměry140x200 cm (doporučujeme spíše dětem) 2.2. V případě, že je ubytováníposkytnuto za zvýhodněnou cenu oproti platnému ceníku (slevové akce ubytovateleapod.), nevztahuje se cenové zvýhodnění na případné prodloužení pobytu a hostje povinen uhradit za ubytování plnou cenu. To platí i pro služby nezahrnuté doceny ubytování. 2.3. Ubytovatel je oprávněn z provozních důvodů po uzavřenísmlouvy o ubytování a před zahájením ubytování změnit typ pokoje zvolený hostem(zejména v případě mimořádně konaných akcí v areálu ubytovatele), kdyubytovatel ubytuje hosta v pokoji ve stejné cenové kategorii. Hostu v takovémpřípadě nevzniká nárok na kompenzaci. O změně pokoje je oprávněn rozhodnoutubytovatel bez ohledu na využití kapacit penzionu.5. Doklad totožnostihosta 3.1. Ubytovatel poskytuje ubytování pouze osobám, které ubytovateliposkytnou údaje vyžadované ubytovatelem, zejména osobní identifikační údaje aúdaje z platební karty hosta. 3.2. Host je povinen poskytnout ubytovateliosobní údaje nezbytné pro uzavření smlouvy o ubytování, jakož i pro poskytnutítěchto údajů orgánům veřejné moci. Host je povinen poskytnout ubytovateli připřihlášení k ubytování na recepci doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovnípas nebo jiný státem vydaný doklad s uvedením identifikačních údajů) k získáníúdajů automatizovaným způsobem. Odepře-li host předložení osobního dokladutotožnosti, ubytovatel není povinen poskytnout mu ubytování a pro případnézrušení pobytu platí podmínky pro storno pobytu. Po předložení dokladutotožnosti poskytne ubytovatel hostu klíče s číslem pokoje, hlavního vchodu aparkování.6. Platba apředautorizace platební karty 4.1. Host je povinen uhradit cenu za celou dobuubytování předem před započetím ubytování, není-li s ubytovatelem dohodnutojinak, a to některým z následujících způsobů platby:7. a) v případě onlinerezervace současně s provedením rezervace prostřednictvím platební karty,8. b) v případětelefonické rezervace či rezervace na recepci hotelu nejpozději před předánímklíčů od resortu a apartmánů, a to hotově nebo prostřednictvím platební karty,9. c) po dohodě subytovatelem na základě faktury vystavené ubytovatelem v případě, že je předzapočetím ubytování hotově nebo prostřednictvím platební karty zaplacena zálohave výši stanovené ubytovatelem,10. d) prostřednictvím voucheru vydaného ubytovatelem a předloženého hostemnejpozději při přihlášení na recepci. 4.2. Každý host je povinen uhradit místnípoplatek za každý započatý den ubytování ve výši 30 Kč. 4.3. Bez ohledu nazpůsob placení je host povinen poskytnout ubytovateli nejpozději při přihlášenína recepci před započetím ubytování údaje z platební karty k provedení tzv.předautorizace platby ve výši ceny za ubytování. V případě, že na platebníkartě není k dispozici dostatečná finanční částka k provedení předautorizace,je host povinen předložit ubytovateli jinou platební kartu. Předautorizaceslouží k zajištění úhrady extrasů (služeb a statků čerpaných hostem vsouvislosti s ubytováním, které nejsou zahrnuty v ceně ubytování), jakož i kzajištění úhrady existujících či později vzniklých závazků hosta vůčiubytovateli. V případě čerpání extrasů či v případě vzniku pohledávkyubytovatele vůči hostu je ubytovatel oprávněn čerpat na jejich úhradu zpředautorizované platby. V případě, že jsou všechny extrasy a závazky hostavůči ubytovateli uhrazeny, zruší ubytovatel předautorizaci platby v posledníden pobytu hosta. Ubytovatel neodpovídá za případné prodlení se zrušenímpředautorizace ze strany banky. Odepře-li host provedení předautorizaceplatební karty, ubytovatel není povinen poskytnout mu ubytování a pro případnézrušení pobytu platí podmínky pro storno pobytu.11. Storno smlouvy o ubytování 5.1. Host je povinen při uzavření smlouvy oubytování (online rezervace, telefonická rezervace, rezervace v místěubytování) uhradit 50 % celkové ceny ubytování, není-li mezi ubytovatelem ahostem dohodnuto jinak. V případě zrušení smlouvy o ubytování je host povinenuhradit ubytovateli storno poplatek v následující výši: a) v případě zrušenísmlouvy v době 14 a více dní před příjezdem: bez poplatku b) v případě zrušenísmlouvy v době méně jak 14 dnů před zahájením ubytování činí storno poplatek 50% z celkové ceny ubytování, c) v případě zrušení smlouvy v době méně jak 7 dnůpřed zahájením ubytování činí storno poplatek 100 % z celkové ceny ubytování. Vpřípadě zrušení pobytu, u kterého již byla provedena zálohová platba anevztahují se storno poplatky, vrátí Resort Eisgrub objednateli požadovanouzálohu. Výjimečné situace a případy budou posuzovány a řešeny individuálně.12. Počátek a konec ubytování 6.1. Přihlášení k ubytování v penzionu umožňujeubytovatel v době od 14:00 do 18:00 hod. V případě, že nedojde k přihlášeníhosta k pobytu na recepci hotelu do 18:00 hod, je ubytovatel oprávněn zrušitcelou rezervaci hosta pro celou dobu ubytování, není-li mezi ubytovatelem ahostem dohodnuto jinak, a to za výše uvedených podmínek pro storno pobytu. 6.2.Host je povinen odevzdat pokoj ubytovateli do 10:00 hodin posledního dnepobytu. 6.3. Do dne předcházejícího před započetím pobytu je možné dohodnoutdřívější příjezd či pozdější odjezd, je-li to v daném termínu možné s ohledem naprovozní kapacity ubytovatele.13. Pravidla ubytování 7.1. Host je povinen dodržovat pravidla stanovená těmitoubytovacími podmínkami, dalšími pokyny, které upravují provoz penzionu apravidla chování v něm, jakož i pokyny personálu resortu, a to zejména v souvislostis bezpečností hostů, hygienickými a požárními předpisy. 7.2. Host odpovídá zaděti, které jsou spolu s ním ubytovány. Děti do 10 let věku nesmí být napokoji, v areálu resortu ani v rámci přilehlých aktivit ponechány bez dozorudospělých osob. V případě zjištění, že je hostem v takto vymezeném prostoruponecháno dítě bez dozoru, může ubytovatel ukončit pobyt hosta dle podmínek prostorno pobytu stanovených těmito ubytovacími podmínkami. 7.3. V jednompokoji/apartmánu ubytuje ubytovatel nejvýše počet osob odpovídající počtulůžek, vyjma dětí do 3 let bez nároku na lůžko. Umožní-li host užívání osobvíce osobám, je ubytovatel oprávněn zrušit pobyt hosta, a to v souladu spodmínkami pro storno pobytu. 7.4. Host je oprávněn přijímat v resortu návštěvyv době od 08:00 do 19:00 hod, avšak je povinen ohlásit každou osobu do knihynávštěv, která je umístěna na recepci resortu. 7.5. Ubytovatel předá hostupokoj ve stavu způsobilé pro řádné užívání. Přechodná nefunkčnost, vady čiopotřebení zařízení, které nebrání běžnému užívání, nezakládají práva hosta nafinanční kompenzaci. Host je povinen oznámit ubytovateli závady, poruchy apoškození pokoje neprodleně poté, co byly způsobeny nebo zjištěny. Host jepovinen předat pokoj zpět ubytovateli ve stejném stavu, v jakém jej obdržel, spřihlédnutím k běžnému opotřebení. Zjistí-li ubytovatel po skončení ubytováníhosta vznik škody v době ubytování, je host povinen tuto škodu ubytovateli vplné výši nahradit. Host odpovídá za škody způsobené třetími osobami, kterým vědoměči nedbalostně (např. ponecháním klíčů bez dozoru) umožnil vstup do pokoje.Host je povinen uhradit poplatek za případnou ztrátu klíče od apartmánu ve výši500 Kč/ks. Při ztrátě ovladače od parkoviště si účtujeme poplatek 1.000 Kč zakus. 7.6. Host není oprávněn jakkoli zasahovat do vybavení, elektrické sítě azařízení pokoje, toto jakkoli přemisťovat, měnit nebo odnášet z pokoje. Hostnení oprávněn vnášet do pokoje bez předchozí dohody s ubytovatelem vlastnízařízení, nábytek (včetně dětské postýlky) a elektrické přístroje, vyjma drobnéelektroniky sloužící osobní hygieně (holicí a masážní strojky apod.), notebookůa obdobných drobných zařízení. 7.7. Host není oprávněn vnášet do celého areáluresortu střelné či jiné zbraně, střelivo, výbušné a nebezpečné látky. 7.8. Vuzavřených prostorech resortu je zakázáno kouření 7.9. V době od 22:00 hod do6:00 hod jsou hosté povinni dodržovat noční klid. 7.10. Pro hosty je zajištěnoparkování zdarma na parkovacích plochách ve vzdálenosti 100 m od KocandaKravsko. Řídí se pokyny podle „Provozního řádu bez obslužného nehlídaného parkoviště(k nahlédnutí na recepci resortu). Parkoviště je nehlídané, je pouze podkontrolou kamer , host odpovídá za řádné uzamčení a zabezpečení vozidla protipoškození a krádeži vozidla samotného nebo věcí v něm. Parkování je umožněno navyhrazených vyznačených plochách. Parkování mimo vyznačené plochy je zakázáno,a to mimo jiné z důvodu požární bezpečnosti. V případě, že host zaparkujevozidlo mimo vyznačené plochy, zajistí ubytovatel přemístění vozidla odtahem nanáklady hosta. • Ceník parkovného: • 1 parkovací místo v rámci apartmánuzdarma, každé další parkovací místo 100 Kč/den • pobyty od 6 a více osob naapartmánu mají nárok na 2 parkovací místa zdarma 7.11. V resortu je zakázáno: •pořádání večírků (rozlučky se svobodou a jiné podobné oslavy) pokuds ubytovatelem není dohodnuto jinak• vnášení kol a koloběžek na apartmánya pokoje 7.12. V resortu jsou pobyty s domácími mazlíčky zakázány nebo podpoplatkem podle aktuálního ceníku podle předchozí domluvy s ubytovatelem. 7.13.V areálu je umístěno bezplatné bezdrátové připojení k internetu prostřednictvímsítě Wi-fi free. Případná nefunkčnost internetu v areálu penzionu nezakládá jakákolikompenzační oprávnění hosta. 7.14. Při onemocnění či zranění hosta zajistíubytovatel poskytnutí lékařské pomoci případně převoz do nemocnice, a to nanáklady hosta. 7.15. Ubytovatel je oprávněn neumožnit vstup do ubytováníosobám, které jsou zjevně pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek,osobám nepřiměřeně hlučným či jinak narušujícím pořádek a klid, a to zejména vdobě od 22:00 do 6:00 hod, stejně tak je ubytovatel oprávněn takové vykázat zubytování, pokud již byly ubytovány. Ubytovaný je v takovém případě povinenuhradit ubytovateli 100 % z ceny ubytování. 7.16. Ubytovatel může jednostranněvypovědět smlouvu o ubytování a současně ukončit ubytování před uplynutímsjednané doby ubytování a vykázat hosta z ubytování, vyjma případů výslovně uvedenýchv těchto ubytovacích podmínkách, také v případě, že host jiným způsobem hruběporušuje podmínky ubytování stanovené těmito ubytovacími podmínkami či právnímipředpisy nebo porušuje dobré mravy. 7.17. Ubytovatel každý 2. den provádípřeúklid apartmánů, pokud si nepřejete být rušeni, prosíme o Vaše oznámení narecepci. a) každý 2. den Vám bude provedeno: vynesení odpadkového koše,doplnění toaletních potřeb b) každý 4. den Vám bude provedeno: vyneseníodpadkového koše, doplnění toaletních potřeb a výměna osušek, ručníků apředložek c) každý 6. den Vám bude provedeno: vynesení odpadkového koše,doplnění toaletních potřeb a úklid podlahy a sociálního zařízení (od pobytů na12 a více nocí)14. Ochrana osobních údajů 8.1. Ubytovatel je správcem osobních údajů hosta vesmyslu čl. 4 odst. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobníchúdajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 96/46/ES (dále jako„nařízení") a zavazuje se při správě osobních údajů hosta postupovat vsouladu s tímto nařízením. Ubytovatel hosta ve smyslu čl. 13 nařízení předrezervací ubytování (před uzavřením smlouvy o ubytování) informuje o zpracováníosobních údajů hosta. Veškeré osobní údaje hosta, k jejichž zpracování apředávání je v souladu s nařízením vyžadován souhlas, zpracovává ubytovatelpouze na základě tohoto souhlasu.15. Mimosoudní řešení sporů 9.1. V případě, že dojde mezi ubytovatelem ahostem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy oubytování, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podatnávrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešeníspotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát– oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E- mail:
[email protected], web:www.adr.coi.cz. 9.2. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporůonline, Která je zřízena Evropskou komisí na adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.16. Závěrečná ustanovení 10.1. Tyto ubytovací podmínky se řídí právním řádemČeské republiky, zejména občanským zákoníkem. 10.2. Tyto ubytovací podmínkyvstupují v účinnost dne 1. 5. 2021.
Obchodní podmínky Penzion.cz
1.1. Internetová stránka Penzion.cz („Portál Penzion.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., se sídlem Kolbenova 882/3a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Penzion.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Penzion.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Penzion.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Penzion.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Penzion.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Penzion.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Penzion.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí Ubytovacímu zařízení, zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízení. U rezervace může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Penzion.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Penzion.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 200,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Penzion.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Penzion.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Penzion.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Penzion.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Penzion.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Penzion.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Penzion.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Penzion.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Penzion.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Penzion.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Penzion.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.penzion.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Penzion.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.penzion.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing